تگ بازکن سنسورماتیک
نوشته شده توسط : bnbgate

تگ بازکن سنسورماتیک

تگ بازکن سنسورماتیک یکی از ابزارهای پرکاربرد در گروه محصولات حفاظتی و ضد سرقت قرار می گیرد. اصولا هر یک از تگ هایی که به نوعی بر روی لباس یا هر یک از کالاهایی که در فروشگاه های مختلف به منظور فروش در دسترس عموم قرار می گیرد

لازم است تا پس از خرید توسط جداکننده تگ از این محصولات جدا شده و مشتریان در این زمینه دچار مشکل نشوند.

زمانی که در هر یک از فروشگاه هایی که به نوعی در سیستم ایمنی خودشان از انواع گیت فروشگاهی بدین منظور استفاده می کنند

نصب و قرارگیری تگ فروشگاهی بر روی محصولات یکی از راه های حفظ و مصون ماندن این محصولات از دستبرد یا سوء استفاده در اماکن مذکور می باشد.

جداکننده تگ به فروشندگان یاری می رساند تا بتوانند با خیال راحت محصولات فروخته شده را کنترل و توسط این ابزار نسبت به جداسازی انواع تگ فروشگاهی اقدام کنند.

به منظور خرید این محصول فقط کافی است تا در هر نقطه از کشور عزیزمان که باشید به فروشگاه اینترنتی BNB ارائه کننده انواع تجهیزات ایمنی و ضد سرقت مراجعه نموده

و انواع دستگاه های جداکننده تگ را با کیفیت واقعی و قیمت مناسب سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

توصیه می کنیم در صورتی که هنوز قصد دارید تا با کاربردهای جدا کننده تگ بیشتر آشنا شوید در ادامه این مطلب نیز با ما همراه باشید

تگ بازکن سنسورماتیک

محل نصب جدا کننده تگ فروشگاهی

جداکننده تگ فروشگاهی را در فروشگاه های بزرگ و هایپرمارکت ها اغلب در کنار فروشندگان یا متصدی صندوق نصب و مورد استفاده قرار می گیرد.

این کار به منظور سهولت دسترسی و نیز سرعت بخشیدن به روند باز کردن انواع تگ ضروری به نظر می رسد.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

هر چند لازم است در این زمینه از نظرات مشاوران و نصابان حرفه ای در این زمینه استفاده شود و این کار را به تیم های تخصصی بسپارید. قدرت ربایش و اثر مغناطیسی انواع جداکننده تگ در سرعت جداسازی این تگ ها تاثیر غیر قابل انکاری دارد. انواع تگ فروشگاهی که اغلب به نام تگ ضد سرقت یا تگ لباس نیز نامیده می شوند تا زمانی که توسط دستگاه جداکننده تگ از محصول مورد نظر باز نشوند همچنان یک هشدار بالقوه برای سارقین به شمار می رود و می تواند این محصولات را از دستبرد سارقین حفظ کند.

 

دلایل خرید جدا کننده تگ

خرید جداکننده تگ یا به اصطلاح خرید تگ بازکن یکی از راه هایی است که نخستین گزینه قابل اطمینان به شمار می رود که می تواند

بر امنیت فروشگاه یا مراکز فروش بیفزاید. امروزه استفاده از انواع گیت فروشگاهی که در واقع از طریق اتصال به انواع تگ فروشگاهی به عنوان دزدگیر پوشاک یا محصولات مشابه عمل می کنند از طرفداران بیشماری برخوردار است.

در واقع مشتریان این دستگاه و به خصوص صاحبان فروشگاه های بزرگ ترجیح می دهند تا به منظور حفظ سرمایه خودشان از انواع دزدگیر فروشگاهی در این زمینه استفاده کنند.

بدین منظور بهره گیری از انواع لیبل ضد سرقت یا تگ فروشگاهی را در اولویت قرار می دهند. بنابراین طبیعی است

که در کنار استفاده از انواع تگ و لیبل ضد سرقت از خنثی کننده لیبل و تگ بازکن سنسورماتیک فروشگاهی نیز بدین منظور بهره مند شوند.

تگ بازکن سنسورماتیک که در اصطلاح ان را مگنت نیز می نامند. در صورتی که به هر دلیلی محصولات موجود در فروشگاه ها از گیت فروشگاهی عبور کند بلافاصله آلارم مورد نظر به صدا در می آید

و در نتیجه تا زمانی که تگ فروشگاهی توسط جداکننده تگ باز نشود آلارم مورد نظر همچنان به صدا در خواهد آمد البته به طور کلی انواع گیت مورد نظر و کیفیت تگ های مربوطه نیز می تواند در این زمینه موثر باشد.

از هیمن رو لازم است تا در زمان خرید تگ باز کن لازم است تا این محصول را از فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر تهیه و خریداری نمایید

تگ بازکن سنسورماتیک

آشنایی با انواع جداکننده تگ

انواع جداکننده تگ به دو شکل دستی و برقی در بازار کشور عرضه می شود.غالبا در اشکال مختلفی طراحی و تولید شده اند. مهمترین تگ بازکن های موجود در بازار عبارتند از:

جداکننده تگ سنسورماتیک
جداکننده تگ مدادی
تگ بازکن سوپر
همانطور که اشاره کردیم هر یک از این تگ ها با توجه به کیفیت آهنربایی که غالبا از شدت و ضعف های متفاوتی برخوردار می باشند می توانند در انواع فروشگاه ها یا مراکز خرید کوچک تا بزرگ مورد استفاده قرار گیرند.

تگ های دزدگیر پوشاک یا تگ های دزدگیر فروشگاهی را می توان از فروشگاه های معتبر و مجرب در این زمینه خریداری نموده و به همراه دستگاه جداکننده تگ مورد استفاده قرار دهید.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: